Whitepaper Graydon - In 5 stappen succes met customer scoring

In 5 stappen succes met customer scoring

Lees over succes met customer scoring.

Grote klanten, kleine klanten, goede betalers en wanbetalers: eigenlijk heeft elke klant een andere aanpak nodig. Of het nu gaat om het opstellen van leveringsvoorwaarden, telefonisch incasseren of aanmanen... maatwerk is altijd het meest effectief. Maar hoe moet u dit organiseren als u maar beperkte resources heeft? Heel simpel: begin vandaag nog met customer scoring!

Download de whitepaper

Segmenteer uw klantenportefeuille 

Met customer scoring segmenteert u uw klantenportefeuille, maakt verschillende klantgroepen en verbind leveringsvoorwaarden en actiepaden aan elke klantgroep. Door deze methode bent u in staat prioriteiten te stellen, geeft u elke debiteur de juiste behandeling en zorgt u voor een betere DSO en winstgevendheid.

In deze whitepaper leest u:

  • Wat customer scoring inhoudt
  • De 4 redenen waarom u aan customer scoring moet beginnen
  • De 5 stappen om direct aan de slag te gaan met customer scoring
Andere Whitepapers