Conversieverhoging met data-driven marketing
Terug naar overzicht
blog

Webinar op 29/10: conversieverhoging met data-driven marketing

U kunt het tegenwoordig zo gek niet bedenken of uw prospects en klanten maken er gebruik van: e-mail, Facebook, Twitter, LinkedIn, websites, apps en fora. En dan hebben we het nog niet eens over de Internet of Things! Voor de marketingprofessional is dit een grote uitdaging. Hoe verwerkt u deze explosie aan data afkomstig van al deze bronnen? En hoe gebruikt u data in de praktijk om de conversie van uw marketingactiviteiten te verhogen en nét wat meer te bieden dan de concurrent? Big data expert Mark Beekman vertelt u er alles over tijdens het webinar ‘Conversieverhoging met data-driven marketing’ op donderdag 29 oktober om 14:00 uur.

In 45 minuten leert u:

  • Hoe u de effectiviteit van uw marketingactiviteiten verhoogt
  • Wat de voordelen zijn van one-to-one marketing
  • Hoe u overstapt van one-to-many marketing naar one-to-one marketing
  • Wat ‘laser targeting’ is en hoe u hiermee uw meest waardevolle klanten en prospects effectief bereikt

Schrijf u nu in

Gelijkaardige publicaties