[WEBINAR] Datagedreven ondernemen #1
Terug naar overzicht
blog

[WEBINAR] Datagedreven ondernemen #1

De wereld verandert en data speelt een steeds grotere en cruciale rol. Traditionele - en niet data-gedreven - ondernemingen zullen het moeilijk krijgen. Kijk als voorbeeld eens naar de beurswaarde van een modern bedrijf als Adyen versus traditionele ondernemingen als ABN AMRO of ING. Hoe data-gedreven moet een onderneming zijn om straks te kunnen overleven?

In het webinar leert u o.a.:

  • Wat ziet de DDMA op dit vlak gebeuren? 
  • Wat is het verschil tussen de digitale transitie en de data-gedreven cultuur?
  • In hoeverre worden de aanstormende marketeers opgeleid om een rol te spelen in de data-gedreven onderneming? 
  • Welke rol dient databased marketing te spelen in de aankomende periode?

Presentatie: Frank Osinga en Roon Hulshoff
Panelleden: Diana Janssen (Directeur DDMA), Karel van Dijck (Docent Marketing Haagse Hogeschool) en Rob Veneboer (COO Graydon Holding)

Gelijkaardige publicaties