blog
[WEBINAR] Datagedreven ondernemen #1
De wereld verandert en data speelt een steeds grotere en cruciale rol. Traditionele - en niet data-gedreven - ondernemingen zullen het moeilijk krijgen. Kijk als voorbeeld eens naar de beurswaarde van een modern bedrijf als Adyen versus traditionele ondernemingen als ABN AMRO of ING. Hoe data-gedreven moet een onderneming zijn om straks te kunnen overleven?
In het webinar leert u o.a.:
- Wat ziet de DDMA op dit vlak gebeuren?
- Wat is het verschil tussen de digitale transitie en de data-gedreven cultuur?
- In hoeverre worden de aanstormende marketeers opgeleid om een rol te spelen in de data-gedreven onderneming?
- Welke rol dient databased marketing te spelen in de aankomende periode?
Presentatie: Frank Osinga en Roon Hulshoff
Panelleden: Diana Janssen (Directeur DDMA), Karel van Dijck (Docent Marketing Haagse Hogeschool) en Rob Veneboer (COO Graydon Holding)